انتخاب نام و لوگوی مناسب و بصری جذاب برای کسب و کار شما برای موفقیت ضروری است. به نامی فکر کنید که برجسته باشد و در ذهن مردم بماند. نامی ... ادامه مطلب
هنگامی که تبلیغات دهان به دهان 20 تا 50 درصد تصمیمات خرید را تشکیل می دهند، به راحتی می توان فهمید که چرا مشاغل باهوش این نوع مشتریان را دنبال ... ادامه مطلب
سایر چالشهای خدمات مشتری جدی هستند، مانند سرقت، نقض امنیت یا آتشسوزی. امیدوارم هرگز مجبور نشوید با این چالش ها کنار بیایید. نکته کلیدی در مورد آنها این است که ... ادامه مطلب
منابع انسانی بدون شک کلیدی ترین منابع یک سازمان هستند، آسان ترین و سخت ترین برای مدیریت! اهداف مدیریت منابع انسانی از نیازسنجی نیروی انسانی تا مدیریت و حفظ آن ... ادامه مطلب
سوال این است: چگونه کارمندان را به استفاده از نرم افزار جدید ترغیب می کنید؟ سریع ترین و بهترین راه آموزش است. کارمندان را به یادگیری نرم افزارهای جدید تشویق ... ادامه مطلب
ریسک فرآیندی است که به نتیجه ای که حاصل میشه معنا میبخشد، انتظار خیلی از مدیران کسب و کارها انجام امورات بدون ریسک است و این اشتباهی است که باعث ... ادامه مطلب
اصول اولیه را دوباره مرور کنید هر صنعتی منحصر به فرد است. اما یک چیز که همه آنها دارند “اصول” است، مانند ارائه خدمات خوب به مشتریان. افراد موفق روی ... ادامه مطلب
روز افتتاحیه می تواند برای هر صاحب کسب و کاری هیجان انگیز باشد اما همچنین یک کار دلهره آور است. بسیاری از کسب و کارهای جدید ماه ها و حتی ... ادامه مطلب
آیا سرمایه گذاری در فرانشیز حرکت خوبی است؟ بیا با آن روبرو شویم. این روزها بهره برداری از یک فرنچایز خرده فروشی به هیچ وجه به دردسر نمی خورد. فقط ... ادامه مطلب
برخی از چالش های خدمات مشتری جزئی هستند. کارمندان شما به طور مرتب با آنها در مواجهه رودررو با مشتریان روبرو می شوند. در زیر برخی از این چالشها و ... ادامه مطلب
اصل KISS یا ساده انگاری درک آسان مشتری از برنامه ای که دارید راز موفقیت شما در وفاداری خواهد بود، مواجه نشده با معادلات و سناریوهای پیچیده باعث غرق شدن ... ادامه مطلب
کسب و کار نمی تواند از چالش های خدمات مشتری فرار کند. آنها یک واقعیت زندگی هستند. اما خدمات ضعیف در مواقع اضطراری ممکن است برای شما هزینه داشته باشد. ... ادامه مطلب
دریافت یک پیام آنلاین بد (پیامی که مشتریان ناراضی ثبت میکنند) اجتناب ناپذیر است. مهم نیست که خدمات مشتری شما چقدر خوب باشد، نمی توانید همیشه همه را راضی کنید. ... ادامه مطلب