مراجعه مجدد مشتری بندی که نباید گسیخته شود


هنگامی که تبلیغات دهان به دهان ۲۰ تا ۵۰ درصد تصمیمات خرید را تشکیل می دهند، به راحتی می توان فهمید که چرا مشاغل باهوش این نوع مشتریان را دنبال می کنند. اما ایجاد یک برنامه ارجاع مشتری مستلزم نظم و انضباط است.

۱- اهداف خود را تعیین کنید

۲- منابع احتمالی ارجاع مشتری را فهرست کنید

۳- برای رسیدن به هم برنامه ریزی کنید

۴- مشوق های ارجاع تور را شناسایی کنید

۵- منابعی برای آگاه کردن مشتریان خود ایجاد کنید

۶- قابلیت های ردیابی را تنظیم کنید

۷- از همه تشکر کنید

اینکه به اندازه کافی به خدمات و تیم خود اطمینان دارید که بدانید یک برنامه ارجاع یک سرمایه گذاری مثبت خواهد بود، و می دانید که علیرغم خدمات حماسی شما به مشتریان، برخی از مشتریان ممکن است نیاز به فشار داشته باشند تا از راه خود خارج شوند.

تشویق مشتریان برای تبلیغ شما با مشتریان غیرمشتری بسیار مهم است. می‌توانید از مشوق‌های نقدی برای انجام آن استفاده کنید، اما مشوق‌های غیرنقدی بهتر عمل می‌کنند و مؤثرتر هستند. در آخر هم ارجاع‌دهنده و هم ارجاع‌دهنده را تشویق کنید.

مراجعه مجدد مشتری بندی که نباید گسیخته شود
رای خود را ثبت کنید 🙂
مطالعه بیشتر
دانلود رایگان دستورالعمل بازاریابی محتوا - زبان اصلی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *