تغییر برنامه ها برای کسب و کار ایده آل


اصول اولیه را دوباره مرور کنید

هر صنعتی منحصر به فرد است. اما یک چیز که همه آنها دارند “اصول” است، مانند ارائه خدمات خوب به مشتریان. افراد موفق روی اصول کسب و کار خود تمرکز می کنند – چیزهایی که در وهله اول باعث موفقیت آنها شده است. هسته کاری را که انجام می دهید از دست ندهید.

کاهش هزینه های کسب و کار

یکی از کارهای مهم کنترل هزینه ها و مرور مخارج روزانه است. چگونه می توانید هزینه های شرکت خود را کاهش دهید؟ با کاهش هزینه ها، سرمایه ای برای سرمایه گذاری در چیزهایی خواهید داشت که می تواند به طور چشمگیری به تجارت شما کمک کند، مانند فناوری.

از تکنولوژی استفاده کنید

فناوری مناسب می تواند به رونق کسب و کار کمک کند. می تواند بهره وری، کارایی و سودآوری را افزایش دهد. همچنین می تواند به شما در ارائه یک تجربه مشتری حماسی کمک کند. یک سیستم نرم افزار POS خوب، به عنوان مثال با ویژگی های مناسب، مانند مسیریابی و تحویل یا برنامه های تلفن همراه، می تواند به طور چشمگیری بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد.

دعوت به بازخورد

بسیاری از صاحبان و مدیران کسب‌وکار، بازخورد مشتری را نادیده می‌گیرند، به خصوص اگر انتقادی باشد. در عوض، بازخورد بخواهید. به آنچه مشتریان می گویند گوش دهید و آن را یادداشت کنید. سپس اظهارات آنها را به دقت بسنجید. ممکن است شایسته باشد. اکنون تصمیم بگیرید که آیا این چیزی است که شما را به ایجاد تغییرات سوق می دهد. در صورت لزوم آنها را بسازید.

مطالعه بیشتر
عصر شتابدهی در منابع انسانی

رویکرد متعادلی داشته باشید

مانند بسیاری از مدیران یا مالکان موفق، شما سخت در راه اندازی کسب و کار خود کار می کنید. این به اعتبار شماست. اما شما همچنین باید زمانی را از کسب و کار خود اختصاص دهید برای انجام کارهایی که دوست دارید، مانند بازی گلف یا رفتن به ساحل، وقت بگذارید. مهمتر از همه، برای خانواده خود وقت بگذارید. اتخاذ یک رویکرد متعادل، باتری های شما را شارژ می کند.

از دستگاه های خود جدا کنید

احتمالاً یک گوشی هوشمند و/یا یک تبلت یا حتی ممکن است لپ تاپ داشته باشید. داشتن این دستگاه ها به این معنی است که شما همیشه به دنیای دیجیتال متصل هستید. کمی از این دستگاه ها استراحت کنید. در ساحل یا مکان دیگری که آرام و آرام و دور از وسایلتان است قدم بزنید.

تا جایی که می توانید ورزش کنید

افراد تجاری موفق فراتر از تناسب ذهنی هستند، بسیاری از آنها اغلب از نظر جسمی نیز مناسب هستند. ورزش برای سلامتی شما حیاتی است. سعی کنید هر روز یک کار فیزیکی انجام دهید، مانند پیاده روی یا کلاس چرخش. تای چی و یوگا نیز تمرینات خوبی را به همراه دارند. ورزش به پاکسازی ذهن شما کمک می کند تا برای چالش بزرگ بعدی آماده باشید. همه اینها بخشی از اتخاذ یک رویکرد متعادل به زندگی است.

در مورد صنعت خود بخوانید

بعد از شام یا بعد از ظهر مدتی را صرف مطالعه در مورد صنعت خود کنید – به خصوص وبلاگ نویسانی که صنعت شما را پوشش می دهند و در مورد چگونگی موفقیت در آن بحث می کنند. مطالعه سرمایه گذاری خوبی برای وقت شماست. دانستن آخرین روندها در صنعت می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را بهتر اداره کنید. همچنین، در مورد آنچه در جهان اتفاق می افتد نیز بخوانید. ممکن است گرایش هایی پیدا کنید که می توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند.

مطالعه بیشتر
فرآیند ترک کار پرسنل

سه کار را برای انجام هر روز انتخاب کنید

راه اندازی یک کسب و کار یا زنجیره ای از آنها یک چالش است. گاهی اوقات، ممکن است بسیار طاقت فرسا باشد و کار بی پایان به نظر برسد. برای به دست آوردن مجدد کنترل کسب و کار خود، سه کار را برای انجام هر روز انتخاب کنید و آنها را انجام دهید. آنها را در صبح انجام دهید. به این ترتیب، هر اتفاقی که در بقیه روز بیفتد، می دانید که آن کارها را انجام داده اید. روی چیزهایی تمرکز کنید که روی کسب و کار شما تأثیر می گذارد.

یکی، دو یا همه این عادت ها را در زندگی روزمره خود بگنجانید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا تجارت خود را در هر صنعتی که هستید خود تقویت کنید و به موفقیت شخصی دست یابید. برای دستیابی به بردهای معنادار از کوچک شروع کنید، سپس ادامه دهید.

بردهای کوچک می توانند انگیزه ای برای پیروزی های بزرگتر ایجاد کنند. این تلاش می تواند تغییرات قابل توجهی در تجارت و زندگی شخصی شما ایجاد کند.

تغییر برنامه ها برای کسب و کار ایده آل
رای خود را ثبت کنید 🙂

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *