دانلود رایگان کتاب بازاریابی وب – زبان اصلی

تجارت از طریق وب امروزه آنقدر اهمیت پیدا کرده که بدون آن کسب و کار دوام زیادی نخواهد آورد. در این کتاب بر اصول اولیه بازاریابی (۴P’s) تمرکز شده و در خصوص چگونگی ارائه محصولات یا خدمات در وبسایت شخصی یا کسب و کار شما بطوریکه مورد توجه موتورهای جستجو قرار بگیرد و از طرفی گسترش و توسعه شبکه های اجتماعی با هدف جذب مخاطب جدید و یا بازگردانی بازدیدکنندگان تکراری با منفعل شدن فروش مجدد آشنا خواهید شد.

برخی از نکاتی برای بازاریابی در وب سایت خودتان که باید مورد توجه قرار دهید

عملکرد هوشمندانه شما برای ارائه و آماده سازی ویترین کالا یا خدمات در شبکه اینترنت یا اینترانت با رویکرد افزایش اثربخشی بالا با استفاده از بهینه سازی سایت مانند :

  • با صفحه اصلی و عنوان خود جلب توجه کنید.
  • علاقه خود را با نوشتاری که در مورد “شما” است حفظ کنید نه در مورد “من”.
  • با محتوایی که مرتباً به روز می شود میل ایجاد کنید
  • فراخوانهای زیادی را برای اقدام در نظر بگیرید.
  • استفاده و پیمایش سایت خود را آسان کنید.
  • شماره تلفن ، آدرس خیابان و پیوندهای شبکه های اجتماعی خود را در هر صفحه ارسال کنید.
  • برای برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی و مشتریان ، آدرس های ایمیل را جمع آوری کنید.
  • قبل از راه اندازی سایت خود را آزمایش کنید.
  • برای بهبود سایت خود از نتایج آمار بازدید و فروش خود استفاده کنید.

 

وظایف اساسی یک وب سایت بازاریابی موفق

وب سایت شما می تواند بعنوان یکی از قوی ترین ابزار بازاریابی شما باشد. این به عنوان ویترینی است که تجارت شما به دنیای آنلاین ارائه می دهد. اگر بازدیدکنندگان متوجه شوند که این ویترین جذاب است ، شما در حال افزایش فروش خواهید گرفت و آنها را از طریق موارد زیر میتوانید مشاهده کنید :

  • بازدیدکنندگان جدیدی را به سایت شما می کشاند.
  • آنها را برای چندین صفحه در آنجا نگه می دارد.
  • آنها را برای بازدیدهای مکرر بازگرداند.
  • پاسخها “چه چیزی برای من مفید است؟”
  • موتورهای جستجوی حیاتی برای بازاریابی وب
مطالعه بیشتر
تغییر نرم افزار فروش و برخورد کارکنان

برای بازاریابی موفقیت آمیز کالاها و خدمات در وب سایت خود ، باید سایت خود را به صورت رایگان در اختیار این سه موتور جستجو قرار دهید. آنها بیش از ۹۰ درصد از بازار جستجوی طبیعی را پوشش می دهند:

  • بینگ
  • گوگل
  • یاهو

برای تقویت حضور وب خود از رسانه های اجتماعی استفاده کنید، یک پتانسیل دست یافتنی:

از رسانه های اجتماعی برای جلب بازدیدکنندگان برای بازدید یا بازگشت به وب سایت های خود استفاده کنید ، جایی که پیام کامل شما را دریافت می کنند. با بهینه سازی هر کانال رسانه های اجتماعی ، مزایای آن را دو برابر کنید تا رتبه موتور جستجوگر خود را بهبود ببخشید. به یاد داشته باشید که دو برابر بیشتر از صحبت کردن گوش دهید.

  • از Facebook برای وفاداری به برند ، پشتیبانی مشتری و درخواست نظر و بررسی استفاده کنید.
  • از Twitter برای اخبار ، رنگ های محلی ، رویدادهای درحال انجام و پیشنهادهای وابسته به زمان استفاده کنید.
  • از LinkedIn برای دستیابی به مشتریان مشاغل تجاری ، احراز صلاحیت و یافتن فروشندگان یا کارمندان جدید استفاده کنید.
  • برای تشویق مشارکت مشتری از سایت های اشتراک محتوا مانند YouTube (فیلم) ، وبلاگ ، پادکست و Flickr (عکس) استفاده کنید.

 

سایت های تحقیقات بازار برای استفاده در بازاریابی وب

شما می خواهید وب سایت کسب و کار شما مشتری جذب کند – بالاخره این تمام هدف استراتژی بازاریابی وب شما است. زمانی که برای تحقیق در بازار هدف ، اخبار صنعت یا رقابت صرف کرده اید ، هرگز زمانی بیهوده نیست. وب سایت های موجود در این لیست می توانند به شما کمک کنند:

  • ClickZ
  • com
مطالعه بیشتر
مشوق های مرتبط با پرداخت و عملکرد متغیر

تعریف شرایط بازاریابی وب

هنگام ورود به قلمرو جدید این به شما کمک می کند تا ، مانند بازاریابی وب ، اصطلاحات اصطلاح را بشناسید. برای استفاده بیشتر از استراتژی های بازاریابی آنلاین ، خود را با اصطلاحات موجود در این لیست آشنا کنید:

  • above the fold: محتوا و / یا تبلیغاتی که قبل از اینکه بازدیدکننده نیاز به پیمایش داشته باشد ، در یک صفحه ظاهر می شود.
  • B2B (تجارت به تجارت): شرکت ها و سایت هایی که به سایر مشاغل بازاریابی می کنند.
  • B2C (تجارت به مصرف کننده): شرکت ها و سایت هایی که به مشتری های شخصی خود بازاریابی می کنند.
  • banner ad: یک تبلیغ گرافیکی است که به سایت تبلیغ دهنده لینک می شود.
  • فراخوان عمل: یک تکنیک بازاریابی است که از افراد احتمالی می خواهد اقدامی خاص برای حرکت به سمت فروش انجام دهند.
  • کوکی: شناسایی کدی است که برای شناسایی بازدیدکنندگان تکرار یا پیگیری فعالیت آنلاین ، در دستگاه کاربر بارگیری می شود.
  • نرخ تبدیل: درصدی از بازدیدکنندگان سایت که اقدام خاصی انجام می دهند یا خریدی انجام می دهند که معمولاً تبدیل مرورگرها به خریداران نامیده می شود.
  • CPC (هزینه هر کلیک): مبلغی که در واقع برای یک کلیک از طریق یک آگهی در سایت پرداخت شده است.
  • CPM (هزینه در هزار): هزینه تبلیغات برای رسیدن به ۱۰۰۰ بیننده یا شنونده. امکان مقایسه بین روشهای مختلف تبلیغاتی را فراهم می کند.
  • CTR (میزان کلیک): درصد افرادی که آگهی را مشاهده می کنند و روی آن کلیک می کنند.
  • PPC (پرداخت به ازای هر کلیک): روش پرداخت برای تبلیغات آنلاین که در آن تبلیغ کنندگان برای هر کلیک هزینه پرداخت می کنند ، نه به تعداد نمایش یا نرخ ثابت (مراجعه به CPM).
  • ROI (بازگشت سرمایه): مقدار پول به دست آمده (یا از دست رفته) به عنوان درصدی از مبلغ سرمایه گذاری شده ، که معمولاً برای یک سال مشخص می شود. می تواند برای یک وب سایت ، یک کمپین تبلیغاتی یا کل کسب و کار محاسبه کند.
  • SEO (بهینه سازی موتور جستجو): فرآیند ساخت یک موتور جستجوگر وب سایت مناسب برای بهبود رتبه بندی در نتایج جستجو.
  • SEM (بازاریابی موتور جستجو): ترکیبی از SEO با بازاریابی جستجوی پرداخت شده از طریق PPC ، شمول پرداختی یا ظاهر پولی.
  • رسانه های اجتماعی: کانال های ارتباطی دو طرفه بصورت آنلاین برای شبکه سازی ، به اشتراک گذاری اخبار و نظرات ، مشارکت در محتوا و درخواست نظرات از مشتریان و چشم اندازهای احتمالی.
مطالعه بیشتر
مراجعه مجدد مشتری بندی که نباید گسیخته شود

 

دانلود رایگان کتاب بازاریابی وب – زبان اصلی
رای خود را ثبت کنید 🙂

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *