سایر چالشهای خدمات مشتری جدی هستند، مانند سرقت، نقض امنیت یا آتشسوزی. امیدوارم هرگز مجبور نشوید با این چالش ها کنار بیایید. نکته کلیدی در مورد آنها این است که مطمئن شوند همه – کارمندان و مشتریان – ایمن هستند.
همچنین باید از قبل برای رسیدگی به این چالش ها در صورت بروز آنها آماده شوید. در اینجا چند مرحله برای آماده شدن برای این چالش وجود دارد:
- ریسک ها را مرور کنید. یک تحلیل «چه میشد اگر» انجام دهید.
- آنچه را که می دانید و نمی دانید تعیین کنید.
- روش های غیرمستند یا قدیمی را کشف کنید.
- با تیم خود ملاقات کنید تا درباره کارهایی که باید انجام دهید صحبت کنید.
- تعیین کنید که چه کارکنانی به آموزش اضافی نیاز دارند.
- کارکنان را در مورد تأثیر عاطفی بالقوه آموزش دهید.
- نحوه برخورد کارکنان با شرایط اضطراری را ارزیابی کنید.
- در صورت لزوم حمایت عاطفی/آرامش ارائه دهید.
- خدمات مشتری برتر نظرات بهتری دریافت کنید.
- از متخصصان برای کمک به کارکنان برای مقابله با عواقب بعدی استفاده کنید. آنها برای رسیدگی به این نوع مشکلات آموزش دیده اند.
چالش های خدمات مشتری یک واقعیت از زندگی تجاری است. برخی از آنها نسبتاً جزئی هستند، با چالشهای آنها بهطور مؤثر برخورد کنید و بهترین کار خود را به کار خواهید گرفت، و وفاداری مشتری و افزایش سود را ایجاد خواهید کرد.
بدون دیدگاه