کم هزینه اما موثر باشید


شما به تازگی افتتاحیه فروشگاه خود را برگزار کرده اید و مشتریان کنجکاو هجوم آورده اند و کسب و کار شما را به خوبی آغاز کرده اند. همه آنها برمی گردند و موفقیت بزرگی خواهد بود – یا اینطور فکر می کنید. خب، نه لزوما! فریفته اعتماد به نفس کاذب نشوید. سخت‌ترین بخش سفر مالک مستقل یک شرکت کوچک تا متوسط ​​با افتتاحیه بزرگ شروع می‌شود و با حفظ آن مشتریان، جذب خریداران جدید و تبدیل همه به مشتریان وفادار و تکراری ادامه می‌یابد.

راه های زیادی برای شما وجود دارد تا افراد را به سمت کسب و کار خود جذب کنید و مشتریان را به خریداران اختصاصی تبدیل کنند. نیازی به کار خسته کننده و دستی نیست. انتخاب یک سیستم نقطه فروش و ایجاد یک فرآیند برای ارائه خدمات یا محصولات و از ابتدا تا انتها میتواند مشتری را برای شما حفظ کند، در نتیجه بسیاری از کمپین های بازاریابی و تبلیغات فروشگاه را ادغام و پردازش می کند، این کلید اجرای یکنواخت و کارآمد کسب و کار شما است.

داشتن برنامه های وفاداری باعث جذب و حفظ مشتریان می شود. به عنوان مثال، خرده‌فروشان می‌توانند به خریدارانی که برای اولین‌بار خرید می‌کنند یک کوپن – فیزیکی یا دیجیتالی – در هنگام پرداخت برای بازدید بعدی خود ارائه دهند. اینها می تواند تخفیف برای خرید بعدی آنها یا یک تبلیغ خرید رایگان باشد. اگر صاحب فروشگاهی بخواهد جاه طلب باشد، می تواند دو کوپن ارائه دهد. یکی برای مشتری و یکی برای دادن به دوست آن مشتری که در نهایت با یک تیر دو نشان زده هم وفاداری ایجاد کرده و هم از طرفی باعث جذب شخص جدید شده است.

مطالعه بیشتر
نحوه برطرف کردن نارسایی سازمانی با کارت امتیازی

مدیران کسب و کارها و بنگاه های تجاری همچنین می توانند کارت هدیه صادر کنند یا اعتبار ذخیره کنند. اینها هدایای بزرگی هستند و اگر به افرادی داده شوند که از کسب و کار بی اطلاع هستند، ممکن است کسب و کار به تازگی یک مشتری بالقوه و جدید پیدا کرده باشد. همچنین باشگاه های مشتریان ویژه ای وجود دارد که در آنها نقطه فروش توسط مشتری را ردیابی می کند و در اصل روی آنها یک تب نگه می دارد. وقتی مشتری مثلاً ۱۰ کالا می‌خرد، حق دریافت درصد تخفیف یا خرید بعدی رایگان را دارد. سیستم های فروش هوشمند همچنین می توانند اعتبار فروشگاه مشتریان را به جای بازپرداخت ردیابی کنند. و به طور کلی، POS می‌تواند برگه مشتری در حال اجرا را نگه دارد، به طوری که مشتریان می‌توانند حتی بدون کیف پول واقعی خود برای خرید مراجعه کنند.

با حفظ پایگاه داده مشتریان، بازرگانان می توانند کوپن هایی را برای معاملات فصلی ویژه ارسال کنند. به عنوان مثال، صاحب فروشگاه می‌تواند کوپن‌هایی را برای محصولات بهبود خانه در بهار و پاییز، لباس‌های شنا و حوله‌های ساحلی در تابستان و دستکش گرمکن و پتو در ماه‌های زمستان ارسال کند.

انتخاب یک سیستم فروش با کیفیت ارزش بازگشت سرمایه ناشی از تبلیغات و سایر پیشنهادات را دارد که مشتریان فعلی را حفظ کرده و مشتریان جدید را جذب می کند. به دست آوردن نرم افزار و سامانه مناسب برای فروشگاه شما یک تصمیم بسیار مهم است که نباید ساده گرفته شود. قبل از ثبت نام در سیستم نرم افزاری حتما تحقیق خود را انجام دهید. به اولین موردی که می بینید یا توصیه یک دوست بسنده نکنید. یکی را انتخاب کنید که بیشتر از بررسی مشتریان خود به شما ارائه دهد. به سراغ موردی بروید که به جذب مشتریان و وفادار نگه داشتن آنها نیز کمک کند.

مطالعه بیشتر
تفاوت های مدیریت پرسنل و مدیریت منابع انسانی
کم هزینه اما موثر باشید
رای خود را ثبت کنید 🙂

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *