فرانشیز نقطه تمایز کسب و کارها


آیا سرمایه گذاری در فرانشیز حرکت خوبی است؟

بیا با آن روبرو شویم. این روزها بهره برداری از یک فرنچایز خرده فروشی به هیچ وجه به دردسر نمی خورد. فقط از هر کسی که صاحب مک دونالد، برگر کینگ یا هتل هیلتون است بپرسید. این فرنچایزها خودشان اجرا نمی شوند. مالکان باید ساعت های طولانی و تلاش زیادی را برای حفظ آنها انجام دهند.

اما فرنچایزهای خرده فروشی در شرایط مناسب سودآور هستند. اگر در چندین ویترین سرمایه گذاری کنید، بسیاری از آنها فرصت های داخلی برای رشد دارند. بنابراین، اگر کارآفرینی هستید که به‌دنبال فرصت مناسب است.

سرمایه گذاری در فرانچایز منطقی است

در اینجا دلایلی وجود دارد که باعث می شود سرمایه گذاری منطقی باشد:

بازار همیشه وجود خواهد داشت

پس این تفکر را از ذهن خود خارج کنید که من نفر چندم هستم که این کسب و کار رو راه می اندازم. اگر قصد تقلید از روش کسب و کارهای دیگر را ندارید پس اولین نفر خواهید بود.

بدون نیاز به تجربه

فرنچایزهای خوب از روز اول پشتیبانی گسترده ای را برای صاحبان جدید فراهم کردند. اگر نگرش درستی داشته باشید و متعهد باشید، می توانید نسبتاً سریع سودآور شوید.

مزایای یک شرکت بزرگ

فرانشیزها از مزایای یک شرکت بزرگ برخوردار می‌شوند. از طرف دیگر، مشاغل می توانند هنگام خرید تجهیزات، برخورد با مقررات دولتی و غیره با مشکل مواجه شوند.

مطالعه بیشتر
ساده ترین عملکرد مدیر منابع انسانی

سیستم فرانچایز اثبات شده

صاحبان حق امتیاز می توانند از دستورالعمل های فرنچایزر پیروی کنند و با بهره گیری از پشتیبانی حسابداری، آموزش و بازاریابی آن، به سرعت موفق شوند. به عنوان مثال، وقتی نوبت به بازاریابی می‌رسد، حق رای‌سازی می‌تواند به شناخت نام تجاری شرکت کمک کند.

مزیت‌های اضافی سرمایه‌گذاری در امتیاز کسب و کار عبارتند از کسب و کار تکراری داخلی، گردش مالی کمتر کارکنان، عملکرد خوب در بازارهای پایین و موجودی محدود. همچنین مانند سایر صنایع مانند مواد غذایی و آشامیدنی هیچ اقلام فاسدشدنی وجود ندارد.

نیاز به غلبه بر سه مانع

علیرغم مزایایی که سرمایه‌گذاری در خدمات به همراه دارد، برای ایجاد یک کسب‌وکار سودآور در هر زمینه ای باید بر سه مانع غلبه کنید: دسترسی به مخاطبان جوان‌تر، افزایش راحتی خدمات و ایجاد تجربه‌ای غنی از خدمات مشتری.

برای مخاطبان جوان تر جذاب است

جلب توجه جوانان امروزی یک چالش است. بدون شک در مورد آن. قبلاً می‌توانستید از رسانه‌های چاپی برای دستیابی به مشتریان بالقوه استفاده کنید. این دیگر کار نخواهد کرد. امروزه باید از جدیدترین استراتژی ها و ابزارهای آنلاین استفاده کنید.

راه‌های موثری که می‌توانید برای جوانان جذاب کنید عبارتند از: استفاده از رسانه‌های اجتماعی، بهینه‌سازی برای تحرک، استفاده از بازاریابی مبتنی بر اپلیکیشن، هدف قرار دادن جمعیت‌های مختلف، اجرای استراتژی تأثیرگذار، و استفاده از بازاریابی برون‌گرا. همچنین باید ارتباط آنلاین مشتریان امروزی را با شما آسان کنید.

افزایش راحتی خدمات

افزایش راحتی خدمات شما امری ضروری است. نسل جوان امروزی زمان کمتری نسبت به نسل های گذشته و همچنین درآمد قابل تصرف کمتری دارند. بسیاری برای گذران زندگی شغل دوم را انتخاب کرده اند. هر کاری که می توانید انجام دهید تا کار را برای آنها آسان تر کنید، مثبت است.

مطالعه بیشتر
مراجعه مجدد مشتری بندی که نباید گسیخته شود

به عنوان مثال، افزودن یک سیستم کامپیوتری POS به شما امکان می‌دهد خدمات تحویل و تحویل را اضافه کنید. مشتریان دیگر نیازی به توقف در ویترین فروشگاه شما ندارند. راه‌های دیگر برای افزایش راحتی شامل اضافه کردن سرویس رانندگی در مسیر یا خودرو، جعبه‌های دراپ باکس ۲۴ ساعته، خدمات همان روز، و افزودن خدمات جانبی است.

افزایش تجربه خدمات مشتری

مشتریان امروزی بیشتر از همیشه خواستار هستند. اگر خدمات مشتری استثنایی به آنها ارائه ندهید، پیچ و مهره خواهند شد. برخی از راه‌های انجام این کار عبارتند از: استفاده از فناوری‌ها برای خدمات مشتری، ارتباط با مشتریان از طریق کانال‌های متعدد، همسو کردن خدمات خود با برنامه‌های بازاریابی، ایجاد نقش‌ها و مسئولیت‌های کارکنان برای خدمات مشتری، و تقویت تجربه مشتری

غلبه بر این سه مانع می تواند سودآوری را افزایش دهد، چه فرنچایز بخرید و چه از صفر شروع کنید. با این حال، سرمایه‌گذاری در یک فرنچایز، ترکیبی از مزیت‌ها را فراهم می‌کند که انجام آن به تنهایی نمی‌تواند مطابقت داشته باشد.

به علاوه، به شما فرصتی می دهد تا با یک سیستم اثبات شده کار کنید و با سرمایه گذاری در فرنچایزهای متعدد، فرصت های داخلی را برای رشد فراهم می کند. برای کارآفرین مناسب، سرمایه‌گذاری در یک حق امتیاز همان چیزی است که دکتر دستور داده است.

فرانشیز نقطه تمایز کسب و کارها
رای خود را ثبت کنید 🙂

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *