ضربه فنی لحظه آخری استارباکسعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۸/۱۷استارباکس اخیراً با چالشی روبرو شده است که بسیاری از ... ادامه
ایده های خارج از چارچوبعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۸/۱۷ایده های خارج از چارچوب در امتداد همان جمله معروف ... ادامه
بهبود بهره وری کارکنان با حفظ روحیهعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۸/۱۶از همین ابتدا بگویم که به مدیر سرسخت تبدیل نشوید!!! ... ادامه
راه های کاهش هزینه کسب و کارعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۸/۱۵با کاهش هزینه ها بصورت اصولی میتوانید سود کسب و ... ادامه
بدون بازاریابی تجارت ممکن نیست!علیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۸/۱۳یکی از اشتباهات رایج ما در حوزه کسب و کار ... ادامه
اهداف سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRMعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۷/۲۰واژه CRM مخفف Customer Relationship Management یا سیستم مدیریت ارتباط ... ادامه
مدیریت خدمتمدارعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۶/۲۵نظام اداری توأم با بوروکراسی زیاد و سرگردانیهای پیچیده و ... ادامه
حل تعارض و تقسیم بندی تعارضهاعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۶/۲۵هر گاه دعوایی که دارای « عامل خارجی » است ... ادامه
ناکامی و واکنش افراد نسبت به آنعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۶/۲۵• واکنش در برابر ناکامی هنگامی که راه دستیابی به ... ادامه