راه های کاهش هزینه کسب و کار


با کاهش هزینه ها بصورت اصولی میتوانید سود کسب و کار خود را بیشتر کنید. اما این کاهش هزینه باید از روشی خاص برخوردار باشد زیرا تنها باید هینه ها سربار را کاهش بدیم و هرگز ارزش به خطر انداختن کیفیت محصول یا خدمات خود را ندارد. از نکات زیر در مورد کنترل هزینه استفاده کنید تا سربار خود را بهتر کاهش دهید و درآمد خود را افزایش دهید.

بررسی وظایف کارکنان
پاسخ به این سوال که کدام کارکردهای کارکنان حیاتی و کدام یک بیهوده هستند؟ این یک حوزه بسیار مهم است زیرا در حالی که نمی‌خواهید لزوماً سایز خود را کوچک کنید یا نمی‌خواهید برای مناطق بیهوده هزینه کنید که در غیر این صورت می‌توان از آنها اجتناب کرد. بررسی و ارزیابی عملکرد کارکنان خود را در نظر بگیرید و مهم است که با بهبود این عملکرد بیشتر منفعت را نصیب شرکت خود کنید.

کاهش هزینه های سربار
پاسخ به این سوال در بخش دوم خیلی مهم است که برای کاهش هزینه های سربار خود از چه روش هایی می توانید استفاده کنید؟ آیا می توانید لوازم عمده فروشی را برای فعالیت واحد خود سفارش دهید؟ آیا می توانید از یک تامین کننده ارزان تر برای محصولات اصلی خود استفاده کنید؟ آیا می توانید با سایر تامین کنندگان در مورد معامله مطلوب تری دوباره مذاکره کنید؟ همه این رویکردها را برای مهار هزینه در نظر بگیرید.

گام طلایی تضمین حفظ کیفیت
هنگام در نظر گرفتن تاکتیک های کنترل هزینه، همیشه به کیفیت توجه داشته باشید. به هر قیمتی از برون سپاری خدمات کلیدی خودداری کنید. این یک اشتباه بزرگ است که معمولاً توسط مشاغل برای مهار هزینه انجام می شود و معمولاً شکست می خورد. با برون سپاری، کیفیت را به شدت کاهش می دهید. پس توجه به عدم کاهش هزینه بسیار اهمیت دارد.

مطالعه بیشتر
مراحل و مزایای حسابرسی منابع انسانی

استخدام و کارگزینی
استخدام کارمندان جدید می تواند گران باشد، بنابراین حفظ بهترین استعدادها برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی است. هر کاری که می توانید برای حفظ کارمندان برتر خود انجام دهید. به فرصت ها نگاه کنید تا آنها را خوشحال کنید، نتیجه شما از شما تشکر خواهد کرد.

سرمایه گذاری در فناوری کسب و کار مناسب
فناوری مدرن کلید کسب و کار است. باید به خوبی برنامه ریزی و به شیوه ای معقول اجرا شود و برنامه ای برای مدیریت فناوری تدوین و به آن پایبند باشد. این ممکن است به معنای انتقال بیشتر سیستم‌های تجاری شما به اینترنت برای افزایش تحرک کسب‌وکارتان یا شناسایی و سرمایه‌گذاری در فناوری جدید باشد، به‌عنوان مثال استفاده از تجهیزات مدرن نقطه‌فروشی که کار بهتری در مدیریت کسب‌وکار شما انجام می‌دهد.

شناسایی حوزه های مخارج و اتلاف شرکت ها
در چه زمینه هایی صرفاً پول خود را هدر می دهید؟ آیا کارمندانی وجود دارند که عملکرد کمی دارند؟ آیا فضای اداری شما ممکن است کوچک شود؟ آیا حساب های وام با بهره بالا وجود دارد که بتوان پرداخت یا پرداخت کرد؟ آیا می توان وسایل نقلیه شرکتی را در یک فروشگاه ارزان تر نگهداری کرد؟ آیا ارائه دهندگان مزایای شما بیش از حد از شما هزینه می گیرند؟ آیا لوازم شما واقعاً مقرون به صرفه است؟ آیا می توانید کارمندان با تجربه تری را با پول کمتر استخدام کنید؟ آیا واقعاً شرکت حسابداری شما اینقدر پول پس انداز می کند؟ همه اینها فاکتورهای مهمی هستند که باید در استراتژی کنترل هزینه خود در نظر بگیرید.

مطالعه بیشتر
ارزیابی عملکرد یا مدیریت عملکرد؟

صرفه جویی در پول بیشتر
همه چیز در مورد صرفه جویی در پول بیشتر در پایان روز است. در طول مسیر، مطمئن شوید که کنترل هزینه را با استفاده از رسانه‌های با کیفیت پایین‌تر اشتباه نگیرید. با خلاقیت و ارزیابی مناطقی که در آنها بیش از حد هزینه می کنید، می توانید به راحتی هزینه ها را کاهش دهید و سود را برای یک مدل کسب و کار واقعی تر و با ارزش تر افزایش دهید.

با اجرای استراتژی های فوق، هزینه های کسب و کار خود را تا ۵۰ درصد کاهش می دهید که در دراز مدت سود زیادی به همراه خواهد داشت.

راه های کاهش هزینه کسب و کار
رای خود را ثبت کنید 🙂

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *