تغییر نرم افزار فروش و برخورد کارکنانعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۸/۲۴سوال این است: چگونه کارمندان را به استفاده از نرم ... ادامه
اگر ریسک نکنیم چیزی برای از دست دادن نداریمعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۸/۲۳ریسک فرآیندی است که به نتیجه ای که حاصل میشه ... ادامه
تغییر برنامه ها برای کسب و کار ایده آلعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۸/۲۳اصول اولیه را دوباره مرور کنید هر صنعتی منحصر به ... ادامه
شروع حرفه ای کسب و کارعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۸/۲۳روز افتتاحیه می تواند برای هر صاحب کسب و کاری ... ادامه
فرانشیز نقطه تمایز کسب و کارهاعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۸/۲۲آیا سرمایه گذاری در فرانشیز حرکت خوبی است؟ بیا با ... ادامه
پاسخ به چالش های مشتریانعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۸/۱۹برخی از چالش های خدمات مشتری جزئی هستند. کارمندان شما ... ادامه
افزایش هزینه ها با خدمات ضعیفعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۸/۱۸کسب و کار نمی تواند از چالش های خدمات مشتری ... ادامه
مراجعه مجدد روشی برای پولدار شدنعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۸/۱۸فکرشو بکنید که مخاطبان ما برای تامین نیاز خود به ... ادامه
استراتژی پاسخ به پیامهای ناراضیعلیرضا شیری همدانی۱۴۰۰/۰۸/۱۷دریافت یک پیام آنلاین بد (پیامی که مشتریان ناراضی ثبت ... ادامه