نماد تجاری موثر یا مجهولعلیرضا شیری همدانی2021/11/17انتخاب نام و لوگوی مناسب و بصری جذاب برای کسب ... ادامه
مراجعه مجدد مشتری بندی که نباید گسیخته شودعلیرضا شیری همدانی2021/11/17هنگامی که تبلیغات دهان به دهان ۲۰ تا ۵۰ درصد ... ادامه
شناسایی چالش ها و وفاداریعلیرضا شیری همدانی2021/11/16سایر چالشهای خدمات مشتری جدی هستند، مانند سرقت، نقض امنیت ... ادامه
گستره منابع انسانیعلیرضا شیری همدانی2021/11/15منابع انسانی بدون شک کلیدی ترین منابع یک سازمان هستند، ... ادامه
تغییر نرم افزار فروش و برخورد کارکنانعلیرضا شیری همدانی2021/11/15سوال این است: چگونه کارمندان را به استفاده از نرم ... ادامه
اگر ریسک نکنیم چیزی برای از دست دادن نداریمعلیرضا شیری همدانی2021/11/14ریسک فرآیندی است که به نتیجه ای که حاصل میشه ... ادامه
تغییر برنامه ها برای کسب و کار ایده آلعلیرضا شیری همدانی2021/11/14اصول اولیه را دوباره مرور کنید هر صنعتی منحصر به ... ادامه
شروع حرفه ای کسب و کارعلیرضا شیری همدانی2021/11/14روز افتتاحیه می تواند برای هر صاحب کسب و کاری ... ادامه
فرانشیز نقطه تمایز کسب و کارهاعلیرضا شیری همدانی2021/11/13آیا سرمایه گذاری در فرانشیز حرکت خوبی است؟ بیا با ... ادامه
پاسخ به چالش های مشتریانعلیرضا شیری همدانی2021/11/10برخی از چالش های خدمات مشتری جزئی هستند. کارمندان شما ... ادامه