کتاب بازاریابی دیجیتال ویژه کسب و کارهای کوچک


این راهنمای دقیق شامل موارد زیر است:
– اصول SEO و ممیزی
– تعیین اهداف خاص بازاریابی
– استفاده یک الگوی شخصیت خریدار برای امروز
– بررسی سلامت برند، برای حسابرسی از برند شما
– اصول تجزیه و تحلیل رقابتی
– اندازه گیری و گزارش در مورد تجزیه و تحلیل
– نشانه گذاری روشهای تبلیغات جستجوی پولی
– منابعی برای بهترین روش های ایجاد آگهی

 

برای بررسی و اجرای استراتژی بازاریابی دیجیتال تنها آنچه را باید بدانید.
ما با متخصصان MOO در یک راهنما همکاری کردیم که ارتباط زیادی با آنچه ما بازاریابی ورودی می نامیم، تاکتیک هایی که می توانید برای جذب، تبدیل، بستن و لذت بردن از بازدیدکنندگان از وب سایت، صفحات رسانه های اجتماعی و وبلاگ خود استفاده کنید. هر بخشی از بازاریابی دیجیتال، یک فرصت عالی برای یادگیری چیزی است. بنابراین؛ همه چیز در مورد شروع کوچک، آزمایش، یادگیری و رشد در طول زمان است.

ما می خواهیم شما را از طریق راه های دسترسی آسان برای شروع، برای بیشترین استفاده از موتورهای جستجو گرفته تا خرید اولین تبلیغات آنلاین، راهنمایی کنیم.
همه کانال ها برای شما آشنا خواهند بود. Email, Google, Twitter, Facebook و وب سایت خود شما، با این راهنما، مراحل لازم را برای شما فراهم خواهیم کرد تا مطمئن شوید در حال آزمایش و سرمایه گذاری در راهی هستید که برای شما مناسب است و رشد می کند.

 

سوالات متداول:

– چگونه می توانم بازاریابی را به صورت رایگان یاد بگیرم؟
ادامه تحصیل در بازاریابی برای یک محور شغلی، ارتقاء یا فقط همراهی با صنعت، بسیار مهم است. خوشبختانه در صورت وجود دوره های آنلاین رایگان و ارزان دیگر، نیازی به دریافت مدرک دانشگاهی نیست.

چرا باید اطلاعات درخواستی را تکمیل کنم؟
ما همیشه اطلاعات شخصی شما را ایمن نگه می داریم. ما درازای یک منبع ارزشمند اطلاعات شما را درخواست می کنیم تا
(الف) تجربه شخصی شما را با شخصی سازی سایت براساس نیازهای شما بهبود بخشیم.
(ب) اطلاعاتی را برای شما ارسال کنیم که فکر می کنیم ممکن است مورد علاقه شما از طریق ایمیل یا راه های دیگر باشد.
(ج) ارتباطات بازاریابی را برای شما ارسال کنیم که فکر می کنیم ممکن است برای شما ارزش داشته باشد.

چگونه می توانم برای تجارت خود بازاریابی دیجیتال رایگان دریافت کنم؟
اگر شما صاحب مشاغل کوچک هستید و به دنبال ابزار رایگان بازاریابی دیجیتال هستید، این بارگیری برای شما مناسب است. ما به شما نحوه استفاده از اصول SEO و یک ابزار حسابرسی برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو، تعیین اهداف خاص بازاریابی که باعث جلب توجه کسب و کار شما شود، بررسی سلامت برند برای اطمینان از اعتبار شرکت شما و همچنین یادگیری اصول اولیه به شما نشان خواهیم داد.
از تجزیه و تحلیل رقابتی، بررسی کنید که سایر شرکت ها در شبکه های اجتماعی و تبلیغات پولی چه می کنند.

چگونه می توانم بازاریابی را خودم یاد بگیرم؟
این راهنمای دقیق شامل اطلاعاتی در مورد: اصول SEO، حسابرسی SEO، تعیین هدف، الگوهای شخصیت خریدار، حسابرسی نام تجاری، تجزیه و تحلیل رقابتی و اندازه گیری و گزارش در مورد تجزیه و تحلیل است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *