مدیریت عملکرد توسط تحقیقات پیشرفته

مدیریت عملکرد توسط تحقیقات پیشرفته

اولین روش پیوند دادن پاداش ها و سایر مشوق ها برای مدیران به KPI یا شاخص های کلیدی عملکرد است تا اطمینان حاصل شود که اهداف مدیران و اهداف سازمانی با هم همسو هستند. با این حال، این شرکت ها به این بسنده نمی کنند و یک سیستم مدیریت عملکرد به خوبی ساخته شده و متعادل که باعث ایجاد انگیزه و توسعه کارکنان می شود، به فعلیت می رساند. جنبه‌های دوگانه چنین سیستم‌های مدیریت عملکردی این است که فرهنگ شایسته‌سالاری را ایجاد می‌کنند و انگیزه‌هایی را برای تقویت و حفظ این فرهنگ فراهم می‌کنند. علاوه بر این، سیستم‌های مدیریت عملکرد در این شرکت‌ها منصفانه، شفاف هستند و برای ترویج چنین فرهنگی به کارکنان پاداش می‌دهند.

ایجاد هنجارهای روشن و بیان انتظارات

کارکنان باید درک کنند که چه چیزی عملکرد برتر را تشکیل می دهد و چه چیزی از دیدگاه سازمانی غیرقابل قبول است. این بدان معناست که سازمان‌ها نه تنها باید سیستم‌های مدیریت عملکرد را بیش از حد پیچیده نکنند، بلکه باید آنچه را که به سادگی کمتر از حد متوسط ​​یا عملکرد ضعیف است که منجر به اقدام سازمان می‌شود، بیان کنند. علاوه بر این، تحقیقات نشان داده است که این شرکت‌ها سیستم‌های پاداش را به صورت شفاف و جذاب برای کارکنان توضیح می‌دهند تا کارکنان بدانند که چه عملکردی پاداش می‌گیرد و چه عملکردی مجازات می‌شود. اگر این شیوه ها رعایت نشود، ممکن است منجر به عدم انسجام کارکنان شود و خطر فرار استعدادهای ارزشمند از سازمان را به همراه داشته باشد.

مطالعه بیشتر
نحوه برگزاری مصاحبه شغلی آنلاین موفق

استانداردهای جهانی را در سراسر سازمان دنبال کنید

جنبه دیگر مدیریت عملکرد موفق این است که بیشتر این سازمان ها از شیوه ها و استانداردهای جهانی مدیریت منابع انسانی شرکت ها پیروی می کنند. این امر به گونه ای انجام می شود که سیاست های جهانی به وضوح بیان می شود و از واحدهای محلی خواسته می شود تا از همان شیوه ها پیروی کنند تا در سراسر سازمان ها انسجام و سازگاری داشته باشند، صرف نظر از اینکه کارمند در کدام موقعیت جغرافیایی مستقر است. علاوه بر این، شرکت‌های با عملکرد بالا از پیشرفته‌ترین سیستم‌های مدیریت عملکرد استفاده می‌کنند و فرآیندها و روش‌هایی را به کار می‌گیرند که با هنجارها و استانداردهای جهانی در سراسر سازمان‌ها مطابقت دارد.

به رفتار پاداش دهید و باز بودن را ترویج دهید

این تحقیق همچنین نشان داده است که اغلب این شرکت‌های موفق به رفتار و نه صرفاً نتایج پاداش می‌دهند، که نشان‌دهنده تعهد آنها نسبت به تحقق رضایت کارکنان و در عین حال القای فرهنگ عملکرد بالا در سراسر سازمان است. البته، اگرچه این شرکت ها به عملکرد بالا پاداش می دهند، اما در رویکرد خود بیش از حد رویه ای یا بوروکراتیک نیستند. جدای از این، شرکت‌های موفق بر بازخورد تأکید می‌کنند، فرهنگ باز بودن را ترویج می‌کنند، و تمایل دارند از تشریفات بیش از حد و فرهنگی که در آن رقابت بریده بریده خلاقیت و نوآوری را می‌کشد، اجتناب کنند.

مدیریت عملکرد توسط تحقیقات پیشرفته
رای خود را ثبت کنید 🙂

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *