نماد تجاری موثر یا مجهول


انتخاب نام و لوگوی مناسب و بصری جذاب برای کسب و کار شما برای موفقیت ضروری است. به نامی فکر کنید که برجسته باشد و در ذهن مردم بماند. نامی را انتخاب نکنید که خیلی شبیه به رقابت باشد. مطمئن شوید که سوء تعبیر نمی شود یا توهین آمیز تلقی نمی شود. نام ها را می توان به روش های مختلفی انتخاب کرد، بنابراین همه پایه های خود را پوشش دهید. هنگامی که نام خود را انتخاب کردید، زمان طراحی لوگو فرا رسیده است. مطمئن شوید که فرمت نوشته نام، سبک، اندازه و رنگ مناسب را انتخاب کرده اید. شما می خواهید لوگوی شما برجسته باشد، اما مردم را تحت تأثیر قرار ندهد. یک خط ظریف برای در نظر گرفتن وجود دارد. به عنوان مثال، صداهای کم بیان ممکن است ظاهر نشوند و چشم مشتریان بالقوه را جلب نکنند. از سوی دیگر رنگ های نئون ممکن است زرق و برق دار به نظر برسند و مردم را خاموش کنند. آن نقطه شیرین را در وسط پیدا کنید.

سبکهای متفاوتی برای انتخاب یک نام تجاری وجود دارد، به فرهنگی که در آن زندگی میکنید و محل جغرافیایی و برداشتهایی که مردم ممکن است از نام و یا طرح نماد شما بکنند توجه داشته باشید.

یک انتخاب حساس و تاثیرگذار بهتر از یک انتخاب مجهول است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *