مراجعه مجدد روشی برای پولدار شدن


فکرشو بکنید که مخاطبان ما برای تامین نیاز خود به سایت یا پیج های شبکه فروش ما سر بزنند. قطعا این اتفاق برای برای کسب و کار ما خیلی مهم خواهد بود.

بررسی کنید که هر مشتری یا مخاطب در بازدید دوم چه ارزشی خواهد داشت؟ حتی کمی بریم جلوتر صدمین بازدید آنها چطور؟

اصولا نمیشه ارزش پولی دقیقی مراجعه هر بار مشتری در نظر گرفت اما میتوان قاطعانه گفت که برای موفقیت بلند مدت هر کسب و کاری در هر صنعتی حضور مستمر و مکرر مشتریان بسسیار ارزشمند و تاثیرگذار خواهد بود.

این در حالیست که با کمی تامل و برنامه ریزی بتونیم برای آنها یک نقشه راه داشته باشیم و این محل حضور آنها را به صورتی آماده کنیم و آن رفتاری را کنند که ما انتظار داریم انجام دهند.

حال حفظ مشتریان جدید که ارزش بسیار بالایی دارند را باید به بالاترین حد خود در نگهداشت و مراجعه مجدد آنها تبدیل کنیم، توجه به نرخ بازگشت اهمیت بالایی دارد.

در این زمان با مساله وفاداری (Loyalty) روبرو خواهید شد، داشتن یک برنامه ایجاد وفاداری و انجام صحیح آن اهمیت پیدا خواهد کرد که با دنبال کردن وب سایت من میتوانید نمونه های آزمایشی آن را مطالعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *