ایده های خارج از چارچوب


ایده های خارج از چارچوب در امتداد همان جمله معروف “think outside the box” اتفاق می افتد.

در همین زمان (هم اکنون) از شما میخوام تا تمامی افکار خود را متوقف کنید و به هیچ چیزی فکر نکنید.

اگر اینکار را انجام داده باشید چیزی از مراحل بازاریابی و تبلیغاتی که تا امروز کرده اید نباید یادتان بیاید. نکته همینجاست که برای رسیدن به ایده های خارج از چارچوب باید طرز فکر آن را برای خود به ارمغان بیارید.

به این جمله کمی فکر کنید ” شما خیلی بیشتر از آنچه فکر میکنید میتونید انجام بدید و برای آن نیاز به هزینه های بسیار بالا ندارید “، پس همین الان خارج از چارچوب فکر کنید.

با انجام کارها توسط خودتان میتوانید در مواقع کلیدی اغلب بدون هزینه از طریق کمک گرفتن از دوستان، خانواده و حتی مخاطبین فعلی خودتان کارها را جلو ببرید و برنامه بازاریابی را براحتی PDCA کنید.

اما ابتدا، باید بنشینید و فهرستی از افرادی که فکر می کنید می توانند مشاوره بازاریابی خوبی را به صورت رایگان یا مقدار کمی ارائه دهند، سپس مواردی که میتوانید بصورت رایگان بعنوان پیشنهاد ویژه به آنها ارائه کنید و در ازای آن بخواهید تا بعنوان یکی از بازوهای شما نسبت به ترویج آن اقدام کنند. البته گاها بدون نیاز به بخش آخر درخواست، بطور معمول این اتفاق خواهد افتاد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *