PPC یک روش تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغ کنندگان می توانند هنگام جستجوی کلمات کلیدی خاص، تبلیغات مربوط به شرکت های خود را در موتورهای جستجو مانند Google نشان دهند. هر بار که کاربر روی تبلیغ PPC نمایش داده شده، در Google کلیک می کند، صاحب تبلیغ توسط گوگل شارژ می شود. به همین دلیل به آن pay per click گفته می شود. از آنجا که کلمات کلیدی در این نوع جستجوی پولی بسیار مهم هستند، از مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک بعضاً به عنوان مدیریت کلمات کلیدی یا تبلیغات کلمات کلیدی یاد می شود.

دانلود کتاب تبلیغات کلیکی PPC MARKETING

PPC چیست؟

PPC یک روش تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغ کنندگان می توانند هنگام جستجوی کلمات کلیدی خاص، تبلیغات مربوط به شرکت های خود را در موتورهای جستجو مانند Google نشان دهند. هر بار که کاربر روی تبلیغ PPC نمایش داده شده، در Google کلیک می کند، صاحب تبلیغ توسط گوگل شارژ می شود. به همین دلیل به آن pay per click گفته می شود. از آنجا که کلمات کلیدی در این نوع جستجوی پولی بسیار مهم هستند، از مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک بعضاً به عنوان مدیریت کلمات کلیدی یا تبلیغات کلمات کلیدی یاد می شود.

 

پیشنهادی برای مطالعه بیشتر
  • کتاب
  • کتاب

 

مطالعه بیشتر
دانلود رایگان دستورالعمل بازاریابی محتوا - زبان اصلی

PPC چگونه کار می کند؟

برای نشان دادن در کنار نتایج در یک موتور جستجو (که به آنها صفحه نتایج موتور جستجو یا SERP گفته می شود)، تبلیغ کنندگان نمی توانند صرفاً هزینه بیشتری پرداخت کنند تا اطمینان حاصل کنند که تبلیغات آنها بیشتر از تبلیغات رقبا نشان داده می شود. در عوض، این تبلیغات مشمول آنچه معروف به حراج آگهی است می شوند. این فرایندی است که توسط Google و سایر موتورهای جستجوی مهم برای تعیین ارتباط  و اعتبار تبلیغاتی که در SERP آنها نشان داده می شود، خودکار می باشد.

Google Adwords چیست؟

وقتی نوبت به پرداخت هزینه کلیک و تبلیغات می رسد، Google Adwords یکی از محبوب ترین ابزار است.

Adwords مشاغل را قادر می سازد تبلیغاتی را که در موتور جستجوی Google و سایر محل های تبلیغاتی Google نشان داده می شود، ایجاد کنند. Google Adwords از مدل پرداخت به ازای هر کلیک استفاده می کند که کاربران در آن کلمات کلیدی را پیشنهاد می دهند و برای هر کلیک روی تبلیغات خود هزینه پرداخت می کنند.

نحوه مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک

پس از ایجاد کمپین های جدید PPC، باید مرتباً آنها را مدیریت کنید تا از کارآیی آنها مطمئن شوید. شما باید عملکرد کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید و کلمات کلیدی، گروه های تبلیغاتی، صفحات فرود و موارد دیگر را تنظیم کنید.

PPC 101 یک راهنمای کامل برای مبانی بازاریابی به ازای هر کلیک می باشد. این راهنما شما را در اصول چگونگی شروع به کار جستجوی پولی به روش صحیح راهنمایی می کند.

مطالعه بیشتر
دانلود رایگان کتاب بازاریابی وب - زبان اصلی
مزیت های ppc چیست؟

اگر می خواهید با ارزش ترین املاک و مستغلات را در نتایج موتور جستجو داشته باشید و تعداد زیادی از بازدیدها، تبدیل ها و فروش ها را افزایش دهید، سریعترین راه برای انجام این کار بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) است.

بازاریابی PPC به عنوان بازاریابی موتور جستجو (SEM) شناخته می شود که نوعی تبلیغات آنلاین است که به شما اجازه می دهد تجارت شما بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر شود.؟

برای موفقیت واقعی، چه مواردی را بیاموزیم؟
۱)  قالب های تبلیغاتی
  • تبلیغات متنی
  • تبلیغات متنی پاسخگو
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات تصویری
  • تبلیغات فقط مکالمه و…
۲) شبکه های تبلیغاتی

Google Ads ،Microsoft Ads ،Adroll ،Gemini و…

۳) اصطلاحات و کلمات اختصاری

Quality score ،ADS RANK ،CTR ،ROAS ،CPC

در حقیقت، بازاریابی PPC امروزه بسیار پیچیده است.

قبل از شروع تبلیغات، موارد زیادی وجود دارد که باید بدانید.

برای مبتدیان، آسان است که اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید، برای بودجه خود ضربه بزنید.

گرچه این برای سیستم عامل های تبلیغاتی عالی است، اما برای بودجه شما وحشتناک است!

مزایای مطالعه این کتاب
۱

مزایای خواندن این کتاب

۲

مزایای خواندن این کتاب

۳

مزایای خواندن این کتاب

۴

مزایای خواندن این کتاب

۵

مزایای خواندن این کتاب

خواهید آموخت

در راهنمای PPC 101 می خوانید و می آموزید:
  • تعریف تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک
  • نحوه عملکرد بازاریابی جستجوی پرداخت شده
  • چرا PPC برای تبلیغ کنندگان مفید است
  • چگونه آنها می توانند یک استراتژی جامع PPC را توسعه دهند
  • PPC مولفه های مهم و معیارهای عملکرد یک کمپین
  • بهترین روش ها برای ساختاربندی کمپین ها و گروه های تبلیغاتی، بودجه بندی، پیشنهادات، هدف گذاری تبلیغات و موارد دیگر
  • برترین کارشناسان رسانه ای پردرآمد که امروز باید آنها را دنبال کنید
مطالعه بیشتر
دانلود رایگان دستورالعمل بازاریابی محتوا - زبان اصلی

سخن نویسنده

PPC مخفف pay per click یعنی پرداخت در ازای کلیک روی تبلیغ است. این نوعی بازاریابی دیجیتال است که بسیاری از مشاغل از آن برای کمک به رشد درآمد و همچنین افزایش تعداد مشتریان خود با هدف جذب، استفاده می کنند و مزایای بسیاری را به کسانی که از آن استفاده می کنند ارائه می دهد.

DAN GILBERTنویسنده کتاب ۱۰۱ PPC

Chapters Review

Chapter 1
What Is PPC & How Paid Search Marketing Works
۷ Powerful Benefits of Using PPC Advertising
The 8 Best PPC Ad Networks
How to Develop Your PPC Strategy
What Is Quality Score & Why It Matters

Chapter 2
What Is Click-Through Rate & Why CTR Is Important
What Are Keywords & How They Work in PPC
Ad Group Best Practices: How to Create & Structure Your Ad Groups
What You Need to Know About PPC Budgets & Bidding
A Complete Guide to PPC Ad Targeting Options

Chapter 3
۱۰ PPC Copywriting Best Practices for Extra Effective Text Ads
Everything You Need to Know About Ad Extensions
A Complete Guide to PPC Ad Formats
A Beginner’s Guide to Shopping Ads
The 10 Most Important PPC KPIs You Should Be Tracking
۲۵ Top Paid Media Experts You Should Follow

دانلود کتاب تبلیغات کلیکی PPC MARKETING
رای خود را ثبت کنید 🙂

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *