فهرست عناوین
PPC یک روش تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغ کنندگان می توانند هنگام جستجوی کلمات کلیدی خاص، تبلیغات مربوط به شرکت های خود را در موتورهای جستجو مانند Google نشان دهند. هر بار که کاربر روی تبلیغ PPC نمایش داده شده، در Google کلیک می کند، صاحب تبلیغ توسط گوگل شارژ می شود. به همین دلیل به آن pay per click گفته می شود. از آنجا که کلمات کلیدی در این نوع جستجوی پولی بسیار مهم هستند، از مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک بعضاً به عنوان مدیریت کلمات کلیدی یا تبلیغات کلمات کلیدی یاد می شود.
دانلود کتاب تبلیغات کلیکی PPC MARKETING
PPC چیست؟
PPC یک روش تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغ کنندگان می توانند هنگام جستجوی کلمات کلیدی خاص، تبلیغات مربوط به شرکت های خود را در موتورهای جستجو مانند Google نشان دهند. هر بار که کاربر روی تبلیغ PPC نمایش داده شده، در Google کلیک می کند، صاحب تبلیغ توسط گوگل شارژ می شود. به همین دلیل به آن pay per click گفته می شود. از آنجا که کلمات کلیدی در این نوع جستجوی پولی بسیار مهم هستند، از مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک بعضاً به عنوان مدیریت کلمات کلیدی یا تبلیغات کلمات کلیدی یاد می شود.
پیشنهادی برای مطالعه بیشتر
- کتاب
- کتاب
PPC چگونه کار می کند؟
برای نشان دادن در کنار نتایج در یک موتور جستجو (که به آنها صفحه نتایج موتور جستجو یا SERP گفته می شود)، تبلیغ کنندگان نمی توانند صرفاً هزینه بیشتری پرداخت کنند تا اطمینان حاصل کنند که تبلیغات آنها بیشتر از تبلیغات رقبا نشان داده می شود. در عوض، این تبلیغات مشمول آنچه معروف به حراج آگهی است می شوند. این فرایندی است که توسط Google و سایر موتورهای جستجوی مهم برای تعیین ارتباط و اعتبار تبلیغاتی که در SERP آنها نشان داده می شود، خودکار می باشد.
Google Adwords چیست؟
وقتی نوبت به پرداخت هزینه کلیک و تبلیغات می رسد، Google Adwords یکی از محبوب ترین ابزار است.
Adwords مشاغل را قادر می سازد تبلیغاتی را که در موتور جستجوی Google و سایر محل های تبلیغاتی Google نشان داده می شود، ایجاد کنند. Google Adwords از مدل پرداخت به ازای هر کلیک استفاده می کند که کاربران در آن کلمات کلیدی را پیشنهاد می دهند و برای هر کلیک روی تبلیغات خود هزینه پرداخت می کنند.
نحوه مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک
پس از ایجاد کمپین های جدید PPC، باید مرتباً آنها را مدیریت کنید تا از کارآیی آنها مطمئن شوید. شما باید عملکرد کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید و کلمات کلیدی، گروه های تبلیغاتی، صفحات فرود و موارد دیگر را تنظیم کنید.
PPC 101 یک راهنمای کامل برای مبانی بازاریابی به ازای هر کلیک می باشد. این راهنما شما را در اصول چگونگی شروع به کار جستجوی پولی به روش صحیح راهنمایی می کند.
اگر می خواهید با ارزش ترین املاک و مستغلات را در نتایج موتور جستجو داشته باشید و تعداد زیادی از بازدیدها، تبدیل ها و فروش ها را افزایش دهید، سریعترین راه برای انجام این کار بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) است.
بازاریابی PPC به عنوان بازاریابی موتور جستجو (SEM) شناخته می شود که نوعی تبلیغات آنلاین است که به شما اجازه می دهد تجارت شما بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر شود.؟
۱) قالب های تبلیغاتی
- تبلیغات متنی
- تبلیغات متنی پاسخگو
- تبلیغات ویدیویی
- تبلیغات تصویری
- تبلیغات فقط مکالمه و…
۲) شبکه های تبلیغاتی
Google Ads ،Microsoft Ads ،Adroll ،Gemini و…
۳) اصطلاحات و کلمات اختصاری
Quality score ،ADS RANK ،CTR ،ROAS ،CPC
قبل از شروع تبلیغات، موارد زیادی وجود دارد که باید بدانید.
برای مبتدیان، آسان است که اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید، برای بودجه خود ضربه بزنید.
گرچه این برای سیستم عامل های تبلیغاتی عالی است، اما برای بودجه شما وحشتناک است!
مزایای مطالعه این کتاب
مزایای خواندن این کتاب
مزایای خواندن این کتاب
مزایای خواندن این کتاب
مزایای خواندن این کتاب
مزایای خواندن این کتاب
خواهید آموخت
سخن نویسنده
PPC مخفف pay per click یعنی پرداخت در ازای کلیک روی تبلیغ است. این نوعی بازاریابی دیجیتال است که بسیاری از مشاغل از آن برای کمک به رشد درآمد و همچنین افزایش تعداد مشتریان خود با هدف جذب، استفاده می کنند و مزایای بسیاری را به کسانی که از آن استفاده می کنند ارائه می دهد.
DAN GILBERTنویسنده کتاب ۱۰۱ PPC
Chapters Review
Chapter 1
What Is PPC & How Paid Search Marketing Works
۷ Powerful Benefits of Using PPC Advertising
The 8 Best PPC Ad Networks
How to Develop Your PPC Strategy
What Is Quality Score & Why It Matters
بدون دیدگاه