دانلود رایگان دستورالعمل بازاریابی محتوا – زبان اصلی

اجمالا در خصوص این کتاب میتوان گفت که بازاریابی محتوا می تواند به شما در جذب سرنخ، فروش بیشتر و رونق کسب و کار کمک کند.

خواه با تلاش های فعلی خود برای بازاریابی محتوا دست و پنجه نرم کنید، یا اینکه تازه شروع به کار کرده اید، پیشنهاد میکنیم از این کتاب استفاده کنید.

شما باید اصول اساسی را که باعث بازاریابی محتوا می شود و بهترین روش هایی که شما را از رقابت جدا می کند، بدانید. و سپس باید بیاموزید که چگونه محتوای عالی، مفید، آموزنده، آموزشی و الهام بخشی ایجاد کنید و تبلیغ کنید که در زمان مناسب به مخاطبان شما برسد.

بازاریابی محتوا:

این کتاب موارد مفید و موارد ضروری که باید هنگام اجرای کمپین بازاریابی محتوای خود بدانید، را پوشش می دهد.

بخش نخست بازاریابی محتوا: اصول را بیاموزید

– اهمیت بازاریابی محتوا و بازاریابی محتوای واقعی چیست؟

– چرا ایجاد محتوای عالی ارزش تلاش برای مارک ها و مشاغل را دارد؟

– چرا برند شما به یک راهنمای سبک نیاز دارد؟

– چگونه ایجاد مجموعه ای از دستورالعمل ها می تواند روند ایجاد محتوا را ثابت و مقیاس پذیر نگه دارد؟

– در طول این سالها بازاریابی محتوا چگونه تغییر کرده است؟

– همچنین، اصول یک صد ساله را کشف کنید که امروزه همچنان مرتبط هستند.

 

در این کتاب نکاتی برای ایجاد محتوا با یک هدف مناسب آورده شده است، که چگونه برای هر محتوای ایجاد شده یک هدف تعیین کنید.

سپس در ادامه این کتاب آورده شده که:

چه نوع محتوایی می توانید ایجاد کنید. ایجاد محتوا در قالب های متنوع می تواند به شما در جذب مخاطبان بیشتر کمک کند. ما ۱۰۰ نوع محتوا را که می توانید ایجاد کنید، با مثال ذکر کرده ایم.

مطالعه بیشتر
اهداف سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM

آشنایی با نمونه هایی از شرکت ها که بازاریابی محتوا را به درستی انجام می دهند.

چگونه مارک های موفق نتایج بسیار بهتری را از مبارزات بازاریابی محتوایی که به خوبی اجرا شده اند، کسب می کنند.

ابزاری برای موفقیت در بازاریابی محتوا

برخی از بهترین و اثبات شده ترین ابزارها را برای تحقیق در زمینه محتوا، همکاری، سئو و تجزیه و تحلیل بیاموزید.

محتوای خود را کجا به اشتراک بگذارید و تبلیغ کنید.

۲۰ مکان دیگر را کشف کنید که می توانید و باید محتوای خود را توزیع کنید.

هم افزایی بین بازاریابی محتوا و سئو.

بیاموزید که:

– چگونه محتوایی ایجاد کنید که بیشترین شانس را در ایجاد ترافیک ارگانیک پایدار، واجد شرایط و با دوام داشته باشد.

– چگونه تلاش خود را برای بازاریابی محتوا با یک تقویم تحریریه سازماندهی کنیم. یک فرآیند پنج مرحله ای را کشف کنید تا اولین تقویم تحریریه خود را به راحتی تنظیم کنید.

 

 

سوالات متداول

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا عملی اثبات شده در ایجاد علاقه به یک کسب و کار و محصولات/ خدمات آن از طریق ایجاد ارزش برای مشتریان از طریق محتوای جذاب و آموزنده است. بازاریابی محتوا به عنوان یک روش بازاریابی که کانالهای سنتی و دیجیتال را دربرمی گیرد، جز integ لاینفک هر سازمان بازاریابی موفق است.

 

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟

محتوا، اساس تقریباً هر نوع تعامل آنلاین مشتری است. از جستجو و کشف از طریق ملاحظه  و تا تبدیل، محتوا به مصرف کنندگان کمک می کند تا تصمیم بگیرند. بازاریابی محتوا با اطمینان از اینکه هر دارایی محتوا- چه یک پست وبلاگ، ایمیل، مقاله، اینفوگرافیک، ویدیو یا هر قالب دیگر- به پذیرنده ترین و مرتبط ترین مخاطب برسد، به مارک های تجاری کمک می کند تا بازده سرمایه گذاری خود را در محتوا به حداکثر برسانند.

مطالعه بیشتر
مراجعه مجدد مشتری بندی که نباید گسیخته شود
دانلود رایگان دستورالعمل بازاریابی محتوا – زبان اصلی
رای خود را ثبت کنید 🙂

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *