مراجعه مجدد، یک چرخه بی پایان


نحوه شروع یک برنامه مراجعه مجدد مشتری

این برنامه ها عالی هستند زیرا مشوق های موثری را برای مشتریان و غیرمشتریان انتخاب کرده اند. انتخاب مشوق‌های مؤثر برنامه ارجاع شما را افزایش می‌دهد.

در اینجا چند نکته اضافی برای کمک به شروع سریع برنامه شما وجود دارد:

همه را در تلاش مشارکت دهید:

اگر می خواهید برنامه خود را با قدرت شروع کنید، همه را در این تلاش مشارکت دهید – کارمندان، فروشندگان، افراد تحویل دهنده. هر کسی را که می تواند به ایجاد روابط با مشتریان کمک کند را شامل شود.

منتقل کنندگان یا کسانی که طرفدار شما هستند را با دقت انتخاب کنید:

فهرست کردن طرفدارانی که اکنون یا در گذشته با آنها رابطه داشته اید یا داشته اید بسیار مهم است، اما این کار را با دقت انجام دهید. فهرست‌هایی از این دست اغلب شامل مشتریان فعلی و گذشته، فروشندگان و سرنخ‌هایی می‌شوند که ممکن است به بیرون نرسیده باشند. آنها یک پایه محکم برای برنامه شما فراهم می کنند.

یک “دایره داخلی” از مخاطبین ایجاد کنید:

همه ارجاع ها برابر نیستند. بنابراین، با فهرست کردن بهترین حامیان خود، فهرستی از مخاطبین اصلی ایجاد کنید. اینها مشتریانی هستند که شما را دوست دارند و برای تبلیغ شما به دیگران نیازی به انگیزه ندارند. این افراد را بکشید و بخش بندی کنید تا بعداً با آنها تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر
پاسخ به چالش های مشتریان

فهرستی از منابع تهیه کنید:

هنگامی که برنامه خود را مشخص کردید، فهرستی از منابعی که برای اجرای آن نیاز دارید تهیه کنید – ایمیل هایی برای اطلاع رسانی به مشتریان در مورد برنامه، صفحه فرود برای جمع آوری اطلاعات ارجاع، اسکریپت هایی برای فروش و افراد پشتیبانی مشتری ، یک کیت ارجاع با منابعی برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبین خود و غیره.

ترویج. تبلیغ:

هنگامی که برنامه ارجاع خود را شروع کردید، آن را در هر کجا و همه جا تبلیغ کنید – وبلاگ ها، خبرنامه ها، تبلیغات چاپی، امضاهای ایمیل، بیانیه های مطبوعاتی و غیره. شما می خواهید به طور مداوم برنامه خود را به مردم یادآوری کنید.

ردیابی راه اندازی:

ردیابی بسیار مهم است. ارجاع‌دهنده و ارجاع‌دهنده، کیست ارجاع‌دهنده، تاریخ ارجاع، و تبدیل ارجاع را دنبال کنید، به‌علاوه اینکه چگونه با او پیگیری خواهید کرد. از راه حل های نرم افزاری استفاده کنید.

از ارجاع‌دهنده و ارجاع‌شده تشکر کنید:

مهم‌تر از همه، از همه کسانی که برنامه را موفق می‌کنند، از جمله ارجاع‌دهنده برای کمک به پیشبرد برنامه و ارجاع‌دهنده برای استفاده از خدمات شما تشکر کنید. پیامی را در نظر بگیرید که از همه به صورت جداگانه تشکر می کند.

ایجاد یک برنامه ارجاع مشتری به کسب و کار شما اضافه هزینه می کند. یک برنامه به خوبی اجرا شده جریان ثابتی از مشتریان جدید را ارائه می دهد، تجارت تکراری را تقویت می کند، وفاداری را افزایش می دهد و بازگشت سرمایه قابل توجه و ملموسی را ارائه می دهد. به طور خلاصه، یک برنامه ارجاع مشتری منطق تجاری خوبی دارد. از این استراتژی استفاده کنید.

مطالعه بیشتر
کارکرد HRM و نقش آن در فرآیندهای سازمانی

یک برنامه ارجاع مشتری، زمانی که به درستی انجام شود، می تواند سودآوری و رشد را با هزینه کمی افزایش دهد. چی بهتر از این؟

مراجعه مجدد، یک چرخه بی پایان
رای خود را ثبت کنید 🙂

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *