تغییر نرم افزار فروش و برخورد کارکنان


سوال این است: چگونه کارمندان را به استفاده از نرم افزار جدید ترغیب می کنید؟ سریع ترین و بهترین راه آموزش است. کارمندان را به یادگیری نرم افزارهای جدید تشویق می کند و انتقال را تا حد امکان بدون دردسر می کند. انجام این انتقال هم خدمات مشتری و هم وفاداری به برند را افزایش می‌دهد و سودآوری را افزایش می‌دهد.

در زیر هفت بهترین روش برای کمک به شما در آموزش سریع و یکپارچه راه‌حل نرم‌افزاری آورده شده است:
۱. خودتان نرم افزار را یاد بگیرید
نحوه استفاده از نرم افزار را خودتان یاد بگیرید. این الگوی خوبی برای کارمندان است و به آنها می گوید که یادگیری راه حل جدید چقدر حیاتی است. همچنین، از آنجایی که راه حل به کسب و کار شما کمک می کند، کارمندان خود را حداقل اصول استفاده از نرم افزار را بدانند – حتی کارمندانی که با مشتریان تعامل ندارند. آنها ممکن است نیاز به استفاده از آن در مواقع اضطراری داشته باشند.

۲. اهداف یادگیری را واضح تعریف کنید
اهداف یادگیری مشخص و قابل اندازه گیری را برای کارمندان خود تعیین کنید. آنها را اهداف مبتنی بر عملکرد و دست یافتنی کنید. این به کارکنان هدفی می دهد که در هنگام آموزش به آن شلیک کنند. اما در تعیین اهداف مراقب باشید. اگر آنها بیش از حد سنگین باشند، کارمندان را به نرم افزار جدید سوق می دهند.

۳. از مواد آموزشی آنلاین استفاده کنید
آموزش آنلاین بر آموزش کلاس درس برتری دارد. ارزان تر از آموزش کلاسی است. بسیار سازنده تر است. و موثرتر است

مطالعه بیشتر
مراجعه مجدد مشتری بندی که نباید گسیخته شود

آموزش آنلاین اغلب از تکنیک های ریز یادگیری استفاده می کند که یادگیری را به بخش های کوچک تقسیم می کند. که روند یادگیری را سرعت می بخشد و حفظ را افزایش می دهد.

از هر گونه آموزش ویدیویی که فروشندگان در وب سایت یا YouTube خود دارند استفاده کنید. آنها ابزارهای یادگیری عالی هستند.

۴. راه اندازی پایگاه های دانش برای کارکنان
کارمندان به ندرت هر آنچه را که یاد می گیرند حفظ می کنند. راه اندازی یک پایگاه دانش به کارکنان کمک می کند تا زمانی که می خواهند این کار را انجام دهند، مهارت های خود را تازه کنند.

کارمندان می توانند در صورت تقاضا به آنها دسترسی داشته باشند تا بدون نیاز به کمک خارجی به یادگیری راه حل نرم افزار ادامه دهند. انجام این کار تعداد تماس های کمکی را که کارمندان در حین کار انجام می دهند کاهش می دهد.

۵. از کارمندان بازخورد جمع آوری کنید
بازخورد در آموزش نرم افزار بسیار مهم است. این به سنجش میزان پذیرش کارکنان از نرم افزارهای تازه معرفی شده کمک می کند. این به شما امکان می دهد در تلاش آموزشی خود پیشرفت های لازم را انجام دهید. و به کارکنان کمک می کند تا چالش ها و نگرانی های مربوط به نرم افزار جدید را به اشتراک بگذارند.

بنابراین، مطمئن شوید که ابزارهایی برای اندازه گیری اثربخشی برنامه یادگیری ایجاد می کنید. آنها به شما اطلاعاتی در مورد آنچه در حال وقوع است ارائه می دهند. همچنین مکانیسم های بازخورد را ناشناس کنید.

۶. ارائه پشتیبانی مستمر
پس از معرفی نرم افزار به آموزش ادامه دهید. ممکن است کارمندان حتی پس از آموزش اولیه هنوز در مورد استفاده از نرم افزار نامطمئن باشند. در صورت امکان، آموزش را بر اساس نقش ها و مسئولیت ها قرار دهید.

مطالعه بیشتر
یکجانبه نگری و تک بعدی اندیشیدن از آفات مدیریت

ارائه آموزش مداوم هر گونه آموزش اولیه ای را که کارمند ممکن است قبلا داشته باشد، تقویت می کند. همچنین شما را قادر می سازد تا بر اساس پرس و جوها، پیشنهادات، دیدگاه ها و تردیدهایی که کارمندان ارائه می دهند، بهبودهایی ایجاد کنید.

۷. چه چیزی برای من مفید است؟
اگر می خواهید استفاده را افزایش دهید، توضیح دهید که کارمند چگونه از یادگیری نرم افزار سود می برد. آنها باید احساس کنند که بخشی از راه حل هستند و شما نیازهای آنها را برآورده می کنید.

این احتمال را افزایش می دهد که کارمندان یادگیری نرم افزار را جدی بگیرند. همچنین باید مطمئن شوید که آنها متوجه می شوند چرا نرم افزار و آموزش های مرتبط برای کسب و کار شما بسیار حیاتی هستند.

این هفت روش برتر را در هر برنامه آموزشی که توسعه می دهید، بگنجانید. آنها یادگیری را بهبود می بخشند، سؤالات را در حین کار کارکنان محدود می کنند و انتقال به راه حل جدید نرم افزار شما را هموار می کنند. این به نوبه خود کارایی، بهره وری و سودآوری را در کسب و کار شما افزایش می دهد.

تغییر نرم افزار فروش و برخورد کارکنان
رای خود را ثبت کنید 🙂

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *