پول تبلیغات ندارید!


هر بنگاه اقتصادی اعم از کوچک و بزرگ از سطوح مختلف سازمانی ای تشکیل شده و زمانی میتوانیم پیش بینی کنیم یک بنگاه به موفقیت خواهد رسید که در چارت خود تشکیلات بازاریابی و تبلیغات داشته باشد.

خوب است بدانید تبلیغات بازاریابی نیست بلکه تنها بخشی از یک برنامه جامع بازاریابی است. داشتن تبلیغات مهم است اما اگر در یک برنامه نباشد و هدفمند نگردد نسبت درآمد به هزینه آن کاهش می یابد و از اثرگذاری آن کم میشود.

گاها به این جمله فکر میکنید که “من پولی برای اجرای تبلیغات تلویزیونی یا قرار دادن تبلیغات تمام صفحه در روزنامه محلی ندارم.”

همین امروز شاید دیر شده باشه، تا همین الان هم کلی زمان از دست داده اید، نکته اصلی این است که تلویزیون و روزنامه تنها راه بازاریابی کسب و کار شما نیستند و فقط یکی از چند ابزاری هستند که شما میتوانید برای آگاهی مخاطبان خود از آنها استفاده کنید.

پیشنهاد میکنم با داشتن کمپین های بازاریابی بدون استفاده از ابزارهای پر هزینه استفاده کنید حتی شده با ارسال یک ایمیل به مخاطبان و یا تبلیغ در محل های آگهی رایگان شروع کنید.

پول تبلیغات ندارید!
رای خود را ثبت کنید 🙂
مطالعه بیشتر
مدیریت استراتژیک منابع انسانی | ابزاری برای دستیابی به اهداف سازمانی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *